Τον διαχωρισμό διοικητικών και εμπορικών αρμοδιοτήτων μέσα σε κάθε λιμάνι προανήγγειλε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστής Μουσουρούλης, παρουσιάζοντας σε συνέντευξη Τύπου τη στρατηγική ανάπτυξης των λιμανιών. Η διάκριση αυτή, θα υπάρχει ακόμη και αν ο ίδιος φορέας θα έχει την ευθύνη και των δύο κατηγοριών και θα αφορά και στις χρεώσεις και στον τρόπο διαχείρισης αλλά και στις αρμοδιότητες του κράτους.
Ανέφερε ότι, όπου δεν καταστεί εφικτή η προσέλκυση ιδιώτη επενδυτή, τις εμπορικές λειτουργίες θα τις διασφαλίζουν οι υπάρχουσες διοικητικές αρχές. Τα μεγάλα λιμάνια είναι αυτά που επικεντρώνουν το ενδιαφέρον των επενδυτών οι οποίοι θέτουν ίσους όρους ανταγωνισμού και επιθυμούν αυτό που ισχύει σε οποιαδήποτε λιμάνι της Ευρώπης να ισχύει και στα δικά μας.
Ο κ. Μουσουρούλης δήλωσε επίσης ότι η νέα πενταετής εθνική στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποσκοπεί στην ένταξη των λιμανιών μας στο συνολικό δίκτυο μεταφορών, συμβαδίζει με τις προτεραιότητες και τις αρχές των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών και διασφαλίζει την εδαφική συνέχεια της χώρας καθώς και την ανάπτυξη και την απασχόληση σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.
Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε, κάθε λιμάνι θα πρέπει εφεξής να αναπτύξει τη δική του «ταυτότητα» μέσα από ένα τεκμηριωμένο και ρεαλιστικό «Αναπτυξιακό Σχέδιο», συμβατό με το κοινοτικό θεσμικό πλαίσιο και το επικείμενο πρόγραμμα παραχωρήσεων του ΤΑΙΠΕΔ.
Speak Your Mind
You must be logged in to post a comment.