Ποσό “μαμούθ” για να γίνει η Αθήνα “city break” προορισμός

 

athensΚοινοτικούς πόρους του ΕΣΠΑ, ύψους 8,5 εκατ. ευρώ, που κινδύνευαν να χαθούν ρίχνει για την τουριστική προβολή της Αττικής η περιφέρεια, φιλοδοξώντας έστω και καθυστερημένα να συμπεριληφθεί ανάμεσα στους top 10 city break προορισμούς.

Όπως δήλωνε ο περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του ολοκληρωμένου προγράμματος τουριστικής προβολής της περιφέρειας, είχε εξασφαλιστεί ένα σημαντικό κοινοτικό κονδύλι για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου προγράμματος της τουριστικής προώθησης της περιφέρειας, με πόρους των ΕΣΠΑ, που εάν δεν χρησιμοποιούνταν άμεσα για την τουριστική προβολή της Αττικής, τότε θα χάνονταν.

Και αυτό, την ώρα που η αγορά του city break είναι εδώ και χρόνια καλά εδραιωμένη στο ευρωπαϊκό τοπίο, με προορισμούς όπως η Βαρκελώνη, η Ρώμη, η Κωνσταντινούπολη αλλά και το ανερχόμενο Ντουμπρόβνικ, να έχουν ήδη καταφέρει να παίρνουν ψήφο προτίμησης από τους Ευρωπαίους επισκέπτες.

Παρά ωστόσο την ανάγκη για ενίσχυση της εικόνας της πρωτεύουσας, οι ρυθμοί απορρόφησης των κονδυλίων παρέμεναν αργοί, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η ιστοσελίδα για την παρουσίαση της περιφέρειας, το πιο σημαντικό δηλαδή εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών υποψήφιους επισκέπτες, «ανέβηκε» μόλις τον Ιανουάριο. Εκτός όμως από την καθυστέρηση στη δημιουργία του site, γκρίνια προκάλεσε και η τιμή του, καθώς ο σχεδιασμός και η κατασκευή του θα κόστισαν 1,3 εκατ. ευρώ.

Η δράση για την προβολή της περιφέρειας, με έμφαση την Αθήνα, συνολικού προϋπολογισμού 6,942 ευρώ προ ΦΠΑ, προκηρύχθηκε ως ανοικτός διεθνής διαγωνισμός για πρώτη φορά τον Αύγουστο του 2009, με ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού την 15η Αυγούστου 2009 και τη συμμετοχή μόνον δύο υποψηφίων αναδόχων. Ο διαγωνισμός επαναπροκηρύχθηκε τον Απρίλιο του 2010, με ημερομηνία διεξαγωγής την 23η Ιουνίου 2010 και τη συμμετοχή επτά υποψηφίων αναδόχων.

Με την απόφαση του τότε διορισμένου περιφερειάρχη και κατόπιν Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, ως μειοδότης και ανάδοχος του έργου ανακηρύχθηκε η εταιρία McCann Erickson Διαφημιστική Α.Ε. Η σύμβαση για το Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας υπογράφηκε στις 1 Φεβρουαρίου 2012.

Το πρόγραμμα, το οποίο θα έχει διάρκεια μέχρι το 2015, αφορά στην τουριστική προβολή της περιφέρειας σε ισχυρές τουριστικές αγορές του εξωτερικού, όπως η Αγγλία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία και η Ρωσία.

Περιλαμβάνει ακόμη «ταξίδια εξοικείωσης» (fam trips) με τη συμμετοχή δημοσιογράφων και tour operators από τις παραπάνω χώρες, διαδικτυακές δράσεις, εφαρμογές smart phone και παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού. Παράλληλα, το πρόγραμμα ενισχύεται από σειρά εκδηλώσεων στην Αθήνα με σκοπό την αναβάθμιση του Κλασικού Μαραθωνίου και την αύξηση του αριθμού των επισκεπτών και των συμμετεχόντων, τόσο από το εξωτερικό όσο και από την Ελλάδα.

Της Βίκυς Κουρλιμπίνη

http://www.capital.gr/News.asp?id=1804582

Speak Your Mind