Στο πλαίσιο συνάντησης του προέδρου του ΟΛΠ, κ. Γιώργου Ανωμερίτη με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, κ. Ευάγγελο Βενιζέλο, ο πρώτος καταγγέλλει ότι ο νέος επιβατικός σταθμός κρουαζιέρας του ΟΛΠ παραμένει μέχρι σήμερα αχρησιμοποίητος -και αυτό λόγω της άρνησης των τελωνειακών να λειτουργήσουν το κτίριο, που έχει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης 25.000 επιβατών.
Ήδη, τρία μεγάλα κρουαζιερόπλοια που κατέπλευσαν στον Πειραιά τις τελευταίες μέρες, εξυπηρετήθηκαν από τον παλιότερο, γειτονικό σταθμό επιβατών. Η εμπλοκή οφείλεται στο γεγονός ότι οι τελωνειακοί ζητούν από τον ΟΛΠ την αρμοδιότητα του νέου σταθμού, θεωρώντας ότι με τον τρόπο αυτό θα αντισταθμιστεί η παραχώρηση από την πλευρά τους, μέρους της δραστηριοποίησής τους στον ΣΕΠ (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων).
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Ανωμερίτης δήλωσε: “Πριν λίγες ημέρες στα Ποσειδώνια μιλούσαμε για την κρουαζιέρα και στο να συμβάλλουμε όλοι προκειμένου ο Πειραιάς να είναι το κεντρικό λιμάνι ‘κόμβος κρουαζιέρας’ στην Ελλάδα, γιατί αν δε βοηθεί και εμποδιστεί το επόμενο λιμάνι κρουαζιέρας θα είναι στην Κωνσταντινούπολη”, αλλά “όλοι πρέπει να συμβάλλουν και πρώτα από όλα οι τελωνειακοί που σήμερα δεν πήγαν να ανοίξουν αυτό που εγκαινιάσαμε την περασμένη εβδομάδα”.
“Αυτή η πολυαρχία που συζητήθηκε και στη γενική συνέλευση της ESPO (Ευρωπαϊκός Οργανισμός Λιμένων) θα πρέπει να τελειώνει”, τόνισε. “Τα λιμάνια ανήκουν στο δημόσιο, την αυτοδιοίκηση τα επιμελητήρια και στους χρήστες και αυτή είναι και ευρωπαϊκή πολιτική στο 97% των λιμένων της Ευρώπης”.
Ο ΟΛΠ βέβαια αρνείται να πράξει κάτι τέτοιο, καθώς ο νέος σταθμός κόστισε αρκετά εκατομμύρια ευρώ και αποτελούσε περιουσιακό στοιχείο του οργανισμού. Για τον λόγο αυτό, οι δύο πλευρές αναμένεται να έχουν σήμερα συνάντηση, προκειμένου να διευθετηθεί το ζήτημα που έχει ανακύψει και που καταδεικνύει ότι τα γραφειοκρατικά προβλήματα εξακολουθούν να πλήττουν την ελληνική πραγματικότητα, παρά τις εκάστοτε πρωτοβουλίες για την επίλυσή τους.
Βίκυ Καραντζαβέλου
Speak Your Mind
You must be logged in to post a comment.