Βασική προτεραιότητα της υπουργού Τουρισμού Ολγας Κεφαλογιάννη αποτελεί η δημιουργία ενός θεσμικού πλαισίου φιλικού και ανταγωνιστικού για τα σκάφη αναψυχής με την παράλληλη στήριξη της ελληνικής σημαίας προκειμένου η Ελλάδα να έχει έσοδα 2,7 δισ. ευρώ και περίπου 300.000 νέες θέσεις εργασίας τα οποία χάνει από τον μαρασμό του θαλάσσιου τουρισμού.
Για τον λόγο αυτό στη διάρκεια της ελληνικής προεδρίας στην Ε.Ε. για τα πρώτο εξάμηνο του 2014 το υπουργείο Τουρισμού έχει θέσει ως κύρια δράση τον θαλάσσιο τουρισμό. Σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν 17.700 σκάφη, τη στιγμή που η Ιταλία έχει 130.00 και η Γαλλία 200.000 γεγονός που αποδεικνύει πως ο θαλάσσιος τουρισμός, ενώ έχει τεράστιες δυνατότητες. Ιδανικές συνθήκες
Η υπουργός Τουρισμού ανέφερε χαρακτηριστικά πως: «Η Ελλάδα με την ακτογραμμή χιλιομέτρων που έχει και τα νησιά της να βρίσκονται σε μικρή απόσταση το ένα από το άλλο, διαθέτει τις ιδανικές συνθήκες για την ανάπτυξη του γιώτινγκ.
Όμως, έχουν φύγει σκάφη αναψυχής από τη χώρα, ενώ υπάρχουν και δυσκολίες στην αξιοποίηση των μαρίνων».
Το σκεπτικό του υπουργείου Τουρισμού είναι η ενίσχυση των επενδύσεων στις μαρίνες μέσω της συνεργασίας με το ΤΑΙΠΕΔ και η άρση των εμποδίων που ισχύουν σήμερα για τα σκάφη αναψυχής ώστε να υπάρξει υγιής ανταγωνισμός με ορθό έλεγχο και χωρίς περίπλοκες γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Παράλληλα Όλγα Κεφαλογιάννη σε συνεργασία με τον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη για την τόνωση του θαλάσσιου τουρισμού εστιάζουν την προσοχή τους σε τρία βασικά σημεία που περιλαμβάνουν την απλοποίηση των διαδικασιών, τη θέσπιση κινήτρων για την ενίσχυση της ελληνικής σημαίας και τη δημιουργία ενός ευνοϊκού ανταγωνιστικού πλαισίου ώστε να προσελκύσουν όσα το δυνατόν περισσότερα σκάφη στην Ελλάδα.
RE+D Magazine
Speak Your Mind
You must be logged in to post a comment.