Οι πρώτες αντιδράσεις για την προαναγγελθείσα αποκρατικοποίηση πέντε μαρινών του Σαρωνικού διατυπώνονται από τους επαγγελματίες του θαλάσσιου τουρισμού και ειδικότερα από τον Σύνδεσμο Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Ανευ Πληρώματος (ΣΙΤΕΣΑΠ). Πρόκειται για επιχειρήσεις που ενοικιάζουν ιστιοπλοϊκά σκάφη, τα γνωστά γιοτ, και έχουν ως κύριο κέντρο των δραστηριοτήτων τους τη μαρίνα Αλίμου, μία από τις μαρίνες που επιδιώκει να πουλήσει το ΤΑΥΠΕΔ στο πλαίσιο του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων. Οπως υποστήριξαν χθες, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, τα μέλη του Συνδέσμου, σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί η πώληση οι τιμές ελλιμενισμού θα τριπλασιαστούν, με αποτέλεσμα οι δραστηριότητές τους να καταστούν μη βιώσιμες, πολλές από τις επιχειρήσεις να βάλουν λουκέτο και θα απειληθούν εκατοντάδες θέσεις εργασίας. Οπως υποστηρίζει ο ΣΙΤΕΣΑΠ, η μαρίνα –που αποτελεί επίκεντρο του γιότινγκ από το 1978 μέχρι σήμερα– είναι κερδοφόροε με τζίρο 5 εκατομμύρια ευρώ και καθαρά έσοδα 3 – 3,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. «Το γιότινγκ μπορεί τα επόμενα χρόνια να απασχολεί 42.000 άτομα άμεσα, από 15.000 που απασχολεί σήμερα, και να ανεβάσει τις εισροές κεφαλαίου στο ένα δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως από 350 εκατομμύρια σήμερα. Συνολικά, εκτιμώ πως οι θέσεις εργασίας που σχετίζονται με τον κλάδο φτάνουν τις 180.000. Αντί λοιπόν για την αναμενόμενη υποστήριξη βαλλόμαστε συνεχώς, με αποκορύφωμα την ανακοίνωση της πώλησης της μαρίνας Αλίμου», δήλωσε στην «Κ» ο πρόεδρος του ΣΙΤΕΣΑΠ, Πάρις Λουτριώτης. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο ίδιος κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, από τις 1.100 θέσεις ελλιμενισμού της μαρίνας Αλίμου, οι 876 ανήκουν σε μόνιμα ελλιμενιζόμενα τουριστικά σκάφη.
Πηγή: Η Καθημερινή
Speak Your Mind
You must be logged in to post a comment.